söndag 18 mars 2012

hur jag än funderar....

på det här med namn och på vad våran lillprins ska heta.... så kan jag inte låta bli att tycka att Melvin är det finaste namnet, och inget annat namn kan slå det just nu.. Så vi får väll an se om det passar honom då han kommer ut.. Dock så har jag ju en karl som inte alls gillar det, och tror att han ska bli retad, mobbad, bög osv. om han heter Melvin. Men jag tycker faktiskt att det är jätte fint. En stund hade jag funderingar på om det passar att heta det då man är vuxen, men de gör det nog ändå!! jag menar det är både gulligt och gammeldags... å när man blir vuxen, så blir det väl vara bara gammeldags då! :) Jaa, det ska bli spännande att se vad det är för en liten filur som kikar ut... :)


5 kommentarer:

  1. Tycker Melvin och Liam passar jätte fint ihop:) övertala mannen;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. mm, ja får nog göra det ;) om det visar sig att det är en Melvin i magen! ;)

      Radera
  2. Nej, det är ett fint namn :) Alltså du är ju extremt stor, skönt när han (kanske melvin) kommer ut o magen sjunker :)

    SvaraRadera
  3. Melvin är ju gulligt! Jag tror vi tjejer brukar få våran vilja igenom gällande namn på barnen...hehe. Min karl gillade inte namnet Vincent, men se vad barnet heter nu ;) Hehe.

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)