tisdag 6 mars 2012

Stolt

idag känner jag mig riktigt stolt över mig själv och bebis, bm sa att hon var riktigt nöjd över detta besök :) så bra har det nog inte varit på länge... just nu går jag inte upp i vikt... står som still å hade gått ner igen i morse ;) även fast jag samlar på mig lite vätska nu.. :) det är inte varje dag man får kommentaren att man ser pigg och fräsch ut, så det var ju kul.

Järnvärdet var bra iaf... kommer inte ihåg vad det låg på. Blodtrycket: 130/70. Sockret: 7.7 (efter måltid) och SF-måttet: 34-35. Hjärtljuden var jättefina, de låg på mellan 125-145 då han rörde på sig.. Så det såg riktigt bra ut, nu är det bara hoppas att magen inte växer så fort nå mer, och att jag fortsätter att hålla min vikt rimlig :) Bm tyckte också att magen hade sjunkit, men att bristningarna bara är hormonellt... så då vet man det ;) Han låg fortfarande med huvudet neråt och fötterna uppe vid mina revben... :) det känns.. hehe.. men huvudet var rörligt, så han har inte fixerat sig riktigt ännu iaf.

Efter mitt braiga bm besök, så begav jag mig mot jobbet för att möta upp syster för en lunch, jag fick även hälsa på chefen å en del goa arbetskompisar.. så det var som kul att se dom! :) Sen en blidde det en sväng på Jysk, Rusta och Ica maxi... lite nödvändigheter inhandlades, en madrass till vaggan, vattentätt underlakan, möbeltassar till sovrumsmöblerna, en stolsdyna till datastolen, lite filtar, snoddar å sånt kul. Ska visa en bild på stolsdynan nån dag, den var så romantisk å fin, precis i min smak ;)

Nej, nu ska jag plocka undan gårddagens disk som fortfarande står kvar på bänken, sen sätta igång att koka lite potatispalt! ;) Micke har velat ha palt såå länge nu, så nu ska den äntligen lagas! ;)

Bye/ T. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)