onsdag 14 mars 2012

morrn morrn

inatt har jag vaknat om å om igen, bebis har varit vaken och sprattlat där inne i gomagen! :) <3 Lilla söta Affe har legat tätt intill mig i sängen från å till å myst! :) När klockan var sju, orkade jag inte försöka sova mer så vi klev upp ja å Affe! :) Frukosten är intagen, och nu sitter jag å drömmer om hur sovrummet ska se ut, jag är faktiskt på g med att det ska vara lite rå känsla där, svart, vitt och grått, lite industri vs. romance där inne! Så det kommer nog bli finfint. Jag ska beställa hem lite nya sängkläder å gardiner från Ellos, dom hade ju så himla mkt fint där nu! :) Det här har jag tänkt att klicka hem:




Vad tycks? jag tror det kommer att bli jättefint! :)

1 kommentar:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)