tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag.

Idag är det ju faktiskt alla <3 - ans dag, och jag är så himla glad för alla fina nära och kära jag har i mitt liv. Och mest av allt är jag så glad och tacksam för våran kärleksbebis som kommer snart! :) Vårat lilla hjärta och Liams lillebror! :)

Igår kväll innan vi gick och la oss la jag fram ett kort å en liten present till min fina älskling på köksbordet, han fick sig en liten överraskning i morse då han vaknade... :)<3 Han är finast av allt!
Ikväll åker vi hem till familjen i byn och myser.
Var rädda om varandra! Alla hjärtans kramar till er alla.. / Theresé

1 kommentar:

  1. ja en graviditet är inte så bara; tänk, vad mycket som händer:)
    tack igen för det fina smycket som jag fick av er, kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)