torsdag 23 februari 2012

äntligen...

funkar det att uppdatera, jag har inte kunnat göra nåt alls med bloggen de senaste dagarna, lite irriterande, och jag vet inte hur man kontaktar blogspot heller? :) hittade inget vettigt på deras sida! Men nu funkar det ju igen, och ingen är nöjdare än jag. Renoveringen pågår fortfarande där uppe, men det blir jätte fint, och då får det hellre ta dig så det blir bra än att göra nå slarvjobb som man måste göra om lika fort igen...

Jaa, magbilder var det jaa.. jag ska testa ladda upp dem nu då...





Ser man på;) det funkade ju, vårat lilla hjärta.... Vi längtar efter dig nu! Jag vill att tiden ska gå fortare, så vi får träffa dig snart... Okej, det kan vara bra att vi hinner klart med sovrummet iaf:))
Nej, hoppas du stannar där inne tills du är helt färdigbakad, då blir mamma å pappa nöjda! :)
Nu ska jag snöra mig i soffan å kolla halvåtta hos mig...

Kram

1 kommentar:

  1. Gör som jag, ett tips, installera internetalternativet Chrome, jätteenkelt och gå in via den när du ska uppdatera bloggen. Så gör jag och numer har jag inga problem med att uppdatera bloggen ja mer än när jag e lat! Trevlig helg stumpis! :) Kram!

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)