tisdag 28 februari 2012

Magbilder v 32 (31+2)



Här har vi dagsfärska bilder på parvel! :)) Han är så söt och vild, busar omkring massor i magen.. ikväll då farmor o farfar kom förbi så satt vi alla i soffan och mös, Liam busade med lillebror, kramade och pussade magen... och lillebror sparkade tillbaka! Så mysigt! :) <3 Han kommer bli världsbäst som storebror hoppas jag.... Liam sa: jag ska lyfta honom till vaggan, hmm... tänkte jag... då förklarade jag att man måste hålla upp nacken på bebisar.. och det tog han till sig. Han vill verkligen veta och lära sig om hur allt funkar med bebis. Sen gick jag upp och nattade honom och läste några böcker. Idag har verkligen varit en bra Theresé å Liam dag.. det gillas... Nej, nu ska jag joina min älskade karl i badet för lite mys! kramkramz å godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)