måndag 27 februari 2012

Monday morning

Jag är piggare än jag brukar vara på måndagar... inatt har jag vaknat flera gånger och bara velat stiga upp, det har blivit en vana att inte kunna sova ordentligt om nätterna nu.. Kanske kan det bero på att vi sover i gästrummet? :) eller så börjar jag helt enkelt ställa om mig för vakennätter med lilltrollet.

Imorse när Liam vaknade sa han att han kände sig förkyld och ville stanna hemma, han snorade en stund, sen blev det bättre och han fick åka till dagis iaf, tur var väl det för de skulle fira en liten tjej som fyller år idag! :) hmm, sitter här och försöker boka tider för besiktning, dessa bilar... ;) det är ständigt nåt som ska fixas med dom:) men kul är det ju samtidigt. Nej, nu måste jag gå ut och stoppa i motorvärmaren i bilen, det blev ju kallt nu igen..... 16 minus i morse, nu är det 19.... våren kom tillbaka? :)


Ha en bra måndag....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)