fredag 24 februari 2012

Uppåt

Idag åker vi upp till svärmor och svärfar i Övertorneå.. Det är jättelänge sedan vi var där så det ska bli kul. Först ska vi ta en svängom till mor å far i Töre.. :) jag har lovat att klippa mamma sen skulle vi bjudas på nån god mat ;) kanske sjömansbiff.

Nu på fm har jag varit iväg och handlat lite mera nyttogrejjer till bebis, mig själv, Micke å Liam... bebis fick sig söta grejjer i form av sockar, haklappar och två par söta mössor från hm... På sockarna står det mum loves me på ena paret, å på andra dad loves me:) Så söta så. Samma märke på haklapparna! Mössorna gick i grått å vitt... ska lägga upp bilder sen då jag får tid :) Nu har jag lite brådis eftersom jag håller på att göra klart det sista inför avfärd... iaf till mig sj köpte jag en ny bh, eftersom mina bröstvårtor syns i den jag nu har på mig ;) en amningsbh som jag antar det är tänkt man ska ha ilägg i:) hehee... men shiiit så mina boobies växer! d kupa delux nu... hoppas dom inte växer så mkt mer så jag måste köpa ny bh igen, blir ju dyrt dehär. Plus mina byxor, ja det är en grej i sig det... hmm jag har redan spräckt 3 par eftersom dom nötts/skavts sönder på insidan av låren! så äre då man samlar vätska i benen.. :) Så 2 par nya brallor fick det bli till mig, ett par tunnare mammabyxor och ett par lite tjockare så jag slipper gå omkring å frysa rumpan av mig:)

Lillgossen fick sig ett vitt linne, han älskar linnen nuförtiden eftersom det är såå "tufft" , pappa har ju nämligen alltid linnen på gymmet å innebandyträningarna!! ;) då vill liten ha samma ju! :)) sen fick sig stora hjärtat 2 par linnen å 3 p kallingar, dom nöts ju som bara den då han tränar ofta! :) Sen tog jag en sväng förbi Willys å inhandlade lite grejjer till fredagsmyset, massa frukt till mig å bebis... de andra fick en massa choklad, meen jag unnade faktiskt mig sj mörk choklad också!! så det ska jag testa äta, å se vad som händer med mitt socker! det är ju inte så mkt socker i det, plus att jag har läst att mörk choklad ska vara bra för diabetiker så vi får väll ann see vad sockret säger sen! ;)

Idag har jag också ringt och bokat tid för att skriva faderskapspapprena, så det ska vi göra på tisdag kl tre! ;) Det blir kuligt, tänkt att jag å älsklingen ska få en liten knoddis, jag kan som fortfarande inte fatta det ibland!!;) vårat troll....

Ne nu ska jag slå på en panna kaffe innan hjärtat å Liam kommer.. å knapra en liten bit choklad såklart ;) sen blir det avfärd uppåt landet....


Såhär på våren när man ser solen börja titta fram så längtar jag ännu mer tillbaka till Thailand..... bjuder på nån bild därifrån...


Härliga Koh Lipe



Jag njuter av paradiset...

Här hade jag varit och inhandlat till en liten fest, medans alla andra låg å sov! För att inte glömma Jeltzin. Jag måste erkänna att jag längtar till sommarens härliga grillkvällar med ett glas vitt i handen, blommor å grönt.... å såklart en liten bebis! Åh vad mysigt....!!!

Kaffe nu hejsvejs....... å trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)