torsdag 16 februari 2012

Kalas...

igår var vi mera kalas för att fira Mickes pappa å Elias på Hertsön, dom fyller ju faktiskt år idag... så då blev det tacos till middag å tårta för alla utom mig till efterrätt ;) Gud vad jag är stolt över mig själv som är så duktig att hålla mig ifrån allt vad socker och onyttigheter innebär. Det rör mig liksom inte att jag inte får äta, mycket lättare än jag trodde, men nu har jag ju faktiskt nåt att kämpa för, att slippa börja med dessa insulinsprutor. Det är ett pepp nog.. :) Jag måste ju tänka på bebis, sen att jag inte går upp lika mycket i vikt nu är ju bra i sig bara, det leder ju faktiskt till att det är lättare att gå ner i vikt sen efteråt också;)

En annan bra sak som också hände igår var att vi fick upp våran nya fina hylla på väggen i toaletten.. plus lite andra fint smått å gott dit in. Nu är det bara skötbordet som ska hämtas in å sättas upp så har vi det på plats. Igår blocketfyndade jag en turkos babysitter till lillprinsen, så nu är även det klart! ;) Det braiga med den är att den går att ställa så att den ligger nästan helt plant också, så då kan han ju använda den rätt fort ! ;)


Nytt å fint till bebis

Jag å Liam har nyss ätit frulle omgång nr 2 och nu ska jag börja plocka litegrann här hemma...svärmor å svärfar kommer snart.. det är ju soligt å fint, så man blir sugen på att gå ut... men de 20 minusgraderna gör att det tar emot! Nu krypa upp i soffan en stund å titta BRUM BRUM med Liam, sen ta tag i sysslorna... Kram å ha en bra dag i solen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)