söndag 26 februari 2012

Vecka 32 idag

Hej allihopa... hoppas att ni har haft en bra helg, våran helg har varit härlig med avkoppling å lugn hela helgen... Vi har varit ute och åkt i backen, grabbarna har kört skoter, åsså har vi grillat korv.. Så mysigt det har varit, och för att inte prata om det härliga vädret. Snacka om att det börjar bli vår nu, guuud så skönt. Jag bara längtar till att få ta långa sköna promenader i vårsolen med barnvagnen... Det blir fin fint det! :)

Shiiit vad tiden går fort, nu börjar jag bli lite stressad igen för att hinna klart allt innan bebis kommer! vi håller ju på att renovera för fullt, och vill som få klart allt fix innan han kommer!  :) I helgen har farmor och farfar också fått känna på parvel i magen... :) det var ju som mysigt.. Å morfar Rogers kommentar då parvel sparkade var ju bara bäst :) - oooh, de känns som en Alien ju... heheh, å tog bort handen snabbt! :) Ja, det håller jag med om, det var bland det första jag tänkte då jag såg bebis röra sig där inne... en alien... ;) det ser ju faktiskt ut som det ibland, då hela magen rör på sig upp å ner, fram å tillbaka! Å Liam har börjat vara så söt å omtänksam då det gäller bebis.. :) Han längtar också massor nu ju..... igår fick han känna honom hicka också.. också frågar han ofta.. bebis vaken nu?? hickar han? hehe... nee nu kom grabbarna in.. dom har just varit ute å skottat gården, vi kom precis hem från Töre! å dom jäklarna ska ju åka till Thaiiiis å Koh Lipe, snacka om att jag är avundsjuk! :)) <3 Ne nu vara social med mina söta nötter! Å ett grattis till söta Amanda som fyller år idag... Och ett stort grattis till Patricia mammasangel.blogg.se som fått sin lilla flicka nu! :)


tackåhejs.



Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)