onsdag 11 april 2012

:)

Jag lever, har bara inte haft lust att blogga idag:) här kvällsmyser vi och jag har just klippt älsklingen som var såå långhårig, jättesnygg blev han, som en ny karl. Tänk att håret kan göra så mycket på en människa;) jag var ju nyss till frissan jag med, men jag tycker att dom inte tog bort nog av utväxten, så jag måste nog fara i morgon och köpa hårfärg från hm (dom hade en utan ammoniak) och färga utväxten... man vill ju se snygg ut upp i skallen då bebis kommer.. för ingen bebis idag heller.. har som börjat räkna med att få gå över en vecka eller två, det känns i allafall som att det är länge kvar innan han har tänkt att komma ut.  Bara några sammandragningar och förvärkar idag. Bara ont mellan benen å ryggen osv... Imorgon är Liam ledig med mig.. guu så kul, sötgossen.. då ska vi hitta på nåt kul. Jag å gossen.

Nej, nu ska jag väcka min fina karl som sover så sött där på soffan, så ska vi gå upp å sussa i den sköna sängen istället... kramkram å godnatt. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)