lördag 7 april 2012

Lugnet

Sitter här uppe och njuter av lugnet.. halva skaran har dragit till Happis för shopping på Ikea, Finland mm... å resten är ute..Bara jag och Danne kvar inne.. lite disk å sånt... soffläge... tröttheten har smugit sig på nu efter lunchen å jag ska nog vila en stund... Jag orkade inte åka med å springa på affärer, så ont i höfterna och grymt trött. Imorgon går vi ju faktiskt in i vecka 38 och nu är det inte många dagar kvar. Lillen han hickar å hickar våran sötiz.. igårnatt vaknade jag kl två av att han började hicka. Nej nu säger mina händer stopp, har så förbaskat svullna, domnade å onda händer nu... mera vatten, mera vatten ska jag dricka!! hehe..... trött är jag.. vilket svammelinlägg..men glad påsk på er alla iaf!!! <3

1 kommentar:

  1. Bara kämpa på nu den sista tiden innan han anländer:)) lika bra du stannade hemma! Ha ni med en fortsatt glad påsk och hälsa alla, kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)