onsdag 18 april 2012

Suck

vilken vinter det blev igen, jag blev inte så glad då jag klev upp vid halv fem och skådade snöstormen utanför fönstret.. usch å fy, nyss såg man ju gräsmattan, å nu denna vinter igen!!!
Jag som trodde sommaren var på gång. Men vi kan väl alltid hoppas på att snön inte blir så långvarig. Jag sa åt bebbe i morse då jag och M satt å åt frukost... att nu kan du allt stanna där inne tills det blir sommar å iaf bättre väder ;) hehe... vårat lillhjärta! :)

Vårat internet å dator fungerar inte riktigt som de ska, så det blir inte så mycket uppdateringar just nu. Lillen väckte mig i natt genom en rejäl spark..:) jag blev som lite smått rädd å hoppade till! :)  Han hickar fortfarande varje dag, och busar där inne... *åh vad mamma och pappa längtar efter dig nu* Micke får ju gå å vänta hela dagarna på jobbet, å vara beredd att åka hem! :)) Liam ringde igår och grinade i telefonen, han ville såå gärna komma hit, stackarn.. han är riktigt pappig nu och vill bara vara här. Jag tror han funderar också mycket att han ska missa när bebbe kommer, för det är det första han frågar då han kommer.. bebis kommit nu?? söööt! Men snart är han ju här våran stora gosse också! Jag saknar han bara mer och mer när han åker iväg till mamma nu för varje gång han åker..! å det lär ju bebis göra sen också!:)  Killarna våra...

Jag har ju glömt att berätta att på fredag kommer ett medium hit för att försöka rena vårat hus från de energier/andar/minnen som finns här.. jag har inte berättat om allt vi upplever och det vill jag inte göra här i bloggen heller. Eftersom jag själv är andlig så ser jag en del saker, men kan inte få bort dem, det är nåt jag skulle vilja lära mig däremot! :) Så vi hoppas att detta medium kan hjälpa oss, och det ska bli så spännande att se hur hon gör, och vad hon ser för nåt! :) Jag hoppas på att kunna få kontakt med ex. mormor och farfar också! :) Spännande fredag väntar... men nu ska jag iaf sätta igång att baka lite potatisbakelser, känns som en bra syssla såhär i snöstormen då man inte vågar sig ut... ;) ingen bil har jag heller.. bara en med sommardäck, och den rör jag inte idag! :) hehe....

Ha en bra dag där ute i solen eller stormen var ni nu befinner er! ;)


             Såhär ser det ut utanför mitt fönster idag... fast nu har det kommit ca 20 cm snö till....



2 kommentarer:

  1. Ohh vad spännande det där lät, med spökerier och mediumbesök! Hade gärna hört mer om det... :D Hoppas snön försvinner så bebis kan komma snart! :D Kram på er!

    SvaraRadera
  2. mormor <3 om ni pratar med henne, hälsa henne och att vi älskar och tänker på henne!

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)