lördag 21 april 2012

Neeej

ingen bebis har kommit ännu.... vi bara väntar å väntar.. men nu dras jag bara med "vanliga" sammandragningar då och då.. och allt är lugnare än nånsin.... men den som väntar på nåt gott, väntar aldrig fööör länge, är det väl man säger?? jag har inte prioriterat att blogga de senaste dagarna, istället har vi haft jätte kul umgåtts med familj, å alla andra nära å kära... i natt sover svärmor å svärfar över här.. så det hade ju passat finfint om bebis ville komma i natt då dom kan vara här med Liam :) Men det tror jag inte att bebis tar hänsyn till.... :)))

Igår hade vi ju som sagt ett medium här, jag säger ingenting mer nu än att hon var fantastisk, och att vi har ett helt nytt, rent, hem för endast någon hundralapp.. det var en häftig upplevelse. Bland det bästa var att jag haft rätt hela tiden, och att nästan allt hon sa hade även jag sett/känt. Nu vet jag att jag kan det här... och att jag inte inbillar mig... någon gång ska jag också gå kurs hos Terry och lära mig mer! : ))) 

Nej, nu ska jag kika efter nå nya fina sommargardiner hit till vardagsrummet... å kanske vara lite social med svärmor om hon inte somnat i soffan.... :))) Jag har mått rätt illa nu då vi var på turne ikväll..... och sammadragningar..hoppas dom där värkarna kommer tillbaka nu, då skulle jag bli mer än glad!! ;) kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)