onsdag 4 april 2012

Sunshine

Min fina blomma i köksfönstret med ett litet påskägg



Dagens gravidmage v.36+3


Påskpynt & Cupcakes i köket



Min fina lilla margarinlåda med nödvändigheter på köksbänken



Skötbordet har kommit upp nu..



Gud så skönt det var att vakna utvilad och pigg imorse av solens strålar genom sovrumsfönstret.
Jag vaknade först av att bebbe levde om i magen där vid fem tiden, och kunde inte somna om... sötnöten, tänk att han kanske kommer ha dom "vakentiderna" han har nu även när han kommer ut. Just nu ser dom rätt bra ut i allafall;) Så vi kan ju hålla tummarna.
Efter en god grötfrukost med hjärtat körde jag honom till jobbet..(har bara en bil nu pga lack å lagning). Påvägen hem stannade jag till hos syster en stund. Stackarn har gått å blitt sjuk igen, ont i halsen å förkyld, å även börjat känna av foglossning, ryggen mm... nog gör hon de bra som jobbar ännu fast hon är i vecka 20 nu. Tänk att det redan gått halva tiden, å snart ska jag bli moster. Både mamma å moster... inte illa!!<3 Jag kan som inte fatta det.. det gör man väl inte förrän dom är här våra små hjärtan. Nu ska jag göra mig i ordning, lite smink å hårfix skulle inte sitta fel, kul att pigga å´ fräscha upp sig lite inför ultraljudet. Återkommer sen med resultat:)
<3

1 kommentar:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)