måndag 14 januari 2013

Barnrums inspiration


här har ni en länk till lite barnrumsinspiration.... jag föll ju såklart med för den tapeten med stjärnor, det som var lite kul i den intervjun med ägaren till barnrummet var att mamman heter Therese precis som jag och hennes son heter Theo! Någon mer som fallit för det fina namnet plus att det är charmigt att ha samma bokstäver i barnets namn som sitt eget ;) Läs artikeln nedan... :)

http://www.minbebis.com/barnrum.html




Theo kommer att få rött, marinblått och vitt i sitt rum :) Jag tycker det passar så bra till hans personlighet.
Åh vad jag längtar att få inreda där inne :)

Idag var jag och fyndade på myrorna lite saker till hans rum, bland annat 2 kuddfodral, ett rött och ett marinblått med stjärnor på, en röd/blå/vit duk och 2 retrobilar. :)

Jag var även och storhandlade, shit vad det går mat hela i mängder :) speciellt då man är mammaledig och barnen är hemma! Dyrt är det att vara nyttig och äta hälsosamt också. :) Men det spelar ingen roll, för bra mat äter vi i vårt hus :) Jag har börja äta havregrynsgröt varje morgon, så himla gott och nu känner jag att jag inte kan vara utan det. Theo äter också det så det är ju bra. På gröten brukar vi ha mosad banan, hallon, blåbär, kanel osv.... Mumsfillibabba! Theo är jätte duktig på att äta. Han älskar bär och frukt, lasagne, ris, och spaghetti å köttfärssås är andra favoriter. Han vinkar mestadels hela tiden nu, och han är så söt då han vinkar med lillhanden. Mammas älskling. Det går så fort framåt i din utveckling nu. Mammahjärtat bara smälter för varje ny grej du gör. Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)