måndag 7 januari 2013

Jag har ett mål.....

Vid nyår beslutade jag mig som säkert miljontals andra att ta tag i träningen på allvar igen. Jag har skött mig bra hittills. Det är självklart mycket lättare att få sig själv motiverad genom att ha ett mål att fokusera på. Man måste ha nåt att sikta mot, veta varför man gör nåt, samt belöna sig själv om man når dit man vill.

- Mitt mål är att träna och gå ner i vikt för att må bättre och orka mer. Belöningen om jag går ner visst antal kilon till Theos 1 års dag. (5/5) är en resa några dagar senare! Resan blir nog av i allafall. Men jag ser det som en belöning för att jag kämpat hårt med mat och träning.

Det är den här knodden som inspirerar mig!!! 



Vad har ni för mål och löften till er själva? 


2 kommentarer:

  1. Du har alltid varit målmedveten , så detta klarar du!! Huvudsaken också är att du mår bra av träningen;)) kram mamma

    SvaraRadera
  2. Klart du fixar det syrran♥♥♥♥♥

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)