onsdag 16 januari 2013

Fotografera- tips!


Ja ni som har följt min blogg vet ju att jag är som tokig i att fotografera! Jag älskar att fota bilder, och har gärna kameran nära till hands hela tiden. Det är tur att man har mobilen så att man kan fånga många fler ögonblick. Dock så blir det blir ju inte långt ifrån lika bra bilder med telefonen som med systemkameran, så det är en himla tur att jag har en BRA kamera att fota med också. Jag är supernöjd med den, och tycker att den är lagom "svår" att förstå sig på. Jag fotar med Canon eos 1100d. Den kan jag varmt rekommendera till er som vill ha en bra kamera för en hyfsad penning. 
Såhär ser den ut. Vad hade jag gjort utan den? då hade jag inte kunnat fota allt jag gjort, Theos bebistid och alla fina stunder! Filmningen är också super på denna! Den är värd varenda krona! 






Bilden är lånad från google.se 

1 kommentar:

  1. Ja vad hade du gjort utan denna kamera ?:) kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)