onsdag 16 januari 2013

Sömnbrist

ja, jag har kommit fram till att jag lider av sömnbrist. Våran lilla Theo är inne i en period då han bara vill vara vaken om natten. han vill busa, ligga och skratta, sparka mamma i ansiktet, skrika, äta lite välling, böka i sängen, ja allt annat än att sova. Har hållt på så ett par dagar nu, och jag fattar inte varför. Han får ju verkligen ALL mat han behöver om dagarna, men ändå måste man äta på natten. Okej, det kanske var lite överdrivet det där, jag får ju faktiskt sova, men det är inte långa stunder i sträck. Han vaknar typ 5 ggr per natt och somnar om rätt fort, ibland ligger han och skriker, å skriker. Nån som har tips på vad det kan vara? Antar att det är övergående, annars blir jag tokig. MÅSTE få sova en hel natt utan avbrott. Jag måste lära mig att gå och lägga mig i tid, då Theo somnar för att få SOOOOVA.

Tacka vettja träningen, den gör att man blir piggare och får mer ENERGI som är mer än nödvändig just nu. Den håller mig på benen då jag blir som tröttast, typ nu. Jag längtar till kvällens pass då blir det hårdkörning.
Trots vakennätter så ÄLSKAR jag min prins mer än allt på jorden, och jag vet inte vad jag hade gjort utan honom. Han är så underbar och vacker. Men trött är vi nog alla mammor ibland.

Nej, nu ska jag börja med middagen, som idag består av ugnsstekt lax, pressad potatis, sås, ugnsstekt broccoli och brysselkål... MUMS. Å vet ni??????

Theos tapeter hade kommit idag... GLAD!!!!! Rekommenderar NORDSJÖ, det gick ju hur snabbt som helst! proffsiga är dom oxå!!

tackåhej


Bjuder på en dagens av charmtrollet!!




2 kommentarer:

  1. Blir nog bättre med sömnen snart ska du se.. :) kram syster

    SvaraRadera
  2. Han får komma till mormor en natt så mamman får sova;))

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)