lördag 12 januari 2013

Framåt

Ohooo... jag känner att det går framåt med träningen och hälsan! :) Jag blir starkare för varje träning även om det var ett tungt pass på gymet idag. Det gick inte lika lätt som förra gången men gud så skönt det är att svettas ut allt. Allt bara rinner av en, man tänker bara på träningen och får ny ENERGI. Det är så mysigt att sen komma hem till familjen å umgås. Kramas. Pussas. Mys!!! Jag å syrran var iväg å körde ett hårt pass imorse... UNDERBART! Imorgon ska jag simma!

Åh jag såg ett skitfint köksbord med stolar som jag vill ha.... men det var lite över min budget just nu:) Ett gammalt slagbord med stolar.... MUMMA!!!

Nej, nu ska jag ta mig en snabbdusch sen göra mig klar för dagen....

Tackåhejs.



1 kommentar:

  1. Duktiga ni!! Var det på Blocket du hittade möblerna?? Kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)