lördag 12 januari 2013

Inredningstankar


Nu har jag fått ett sånt enormt sug efter inredning och pyssel. Å herregud, vad jag vill göra mycket med vårt hem, en sak i taget, så ska vi ta projekt efter projekt. Gud så kul det är med ett gammalt hus, alltid nåt att göra, men samtidigt lite jobbigt :)) så ska det vara. Man vill som ha nåt att se fram emot vad det gäller renoveringar och inredningsprojekt. Ibland när det är mycket att göra med huset glömmer jag bort att det faktiskt var därför vi beslutade oss för att köpa ett lite äldre hus (vårat är byggt 1940) för att ha något att göra och pyssla med hela tiden. Det gillar ju vi.  Imorgon ska jag börja måla väggarna i Theos rum sen blir det inredning där... Just nu funderar jag även på ett nytt köksbord och stolar. Jag ville ha ett gammalt klaffbord, men nu är jag mer inne på att bygga ett eget, med gamla tjocka golvplankor å reglar. Just för att få det lite stadigare, ett klaffbord kan nog bli lite ostabilt då vi har barn. Blir nog najs, här är lite inspiration och bilder på hur det skulle kunna se ut..... 

Samtliga bilder är lånade från google.se :)













Hoppas ni har en fin lördag allihopa!

1 kommentar:

  1. Har också kollat på borden, de är snygga! Vi får be pappa snickra oss varsitt;)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)