lördag 26 januari 2013

Hittat nya vagnar till Theo!

Blocket är då verkligen en bra uppfinning. Jag nosade upp två fina vagnar till Theo därifrån. En sulkyvagn och en Brio sitty. Dock inte hämtat dom ännu.....  Jag tycker att det är lite småjobbigt att alltid ta med den "stora" vagnen nu om man ska iväg på affärer osv. Mkt lättare att ha en mindre vagn då, nu när han kan sitta osv. Funkar det ju oxå! :) Våran stora kille. Igår var vi på trerättersmiddag hos syster å Kenny. Mums vad gott. Då vi var där så reste Theo sig själv upp mot bordet, och stod stadigt en stund. Snacka om att mammahjärtat smälte. Min lilla bebis. Står upp....!!! Idag har han testat att resa sig ett antal gånger, men ramlat. SÅ nu måste vi iväg på barnens hus och köpa en hjälm åt honom imorgon.

Jag har inte varit på mitt bästa humör de senaste dagarna vilket ni märkt. Men, jag tycker att det börjar vända och gå åt rätt håll nu. Jag är inte längre lika orolig inför tinnitusen. Jag vet att den ökade styrkan på den beror mest troligt på en fet infektion som jag har i örat. Så jag äter penicillin 10 dagar nu, 3 ggr om dagen, plus lite örondroppar på det. Ska väl fixa biffen, så ska jag inte ha lika ont mer.
Dock så har jag efter gårdagens läkarebesök i Sunderbyn blivit medveten om att mina övriga problem gällande, balans och yrsel, ökande tinnitus i samband med träning, vändning, böjningar osv. Helt enkelt beror på min misslyckade operation. Det kan ha bildats en fistel, och nåt slags hål inne i örat som kan behövas lappas igen osv. Denna operation är komplicerad och görs visst inte i Sverige vad jag fattade då vi pratade om det lite lätt. Men i allafall. Det känns mycket bra att jag i allafall fått utredning och hjälp med mina problem istället för att bara gå å lida av dem! ;)

Idag har vi bara varit hemma och myst, varit iväg en sväng och promenerat runt Bälinge. Jätteskönt. Jag känner att jag behöver relaxation, och återhämtning efter alla sömnlösa nätter. Nu ska jag och mina fina älsklingar baka lite bröd. Kvällsmys.

Hur som helst. Kärleken till mina underbara pojkar och familj gör att jag kämpar och aldrig ger upp.
Utan er, vet jag inte vad jag vore. Det är kärleken, som får mig att VILJA!  Jag är så otroligt glad att jag har en sån underbar son. Vilken kärlek. Jag älskar er mer än alla ord i världen kan beskriva. Sådan värme!!!


 
 
Theos fina nya vagnar. Micke tycker inte att killar kan ha rött. Men det tycker jag! ;) 
Han ska ju ha blått, rött och vitt sen i sitt rum så...
:)
 
För 400 kr tillsammans, tycker jag inte att det är mycket att säga om.
Bilden är lånad av säljaren från blocket.
Men min karl säger nu.... NEEEJ, inte kan vi ha röda vagnar. Så vi får väl se.
Vad tycker ni????
 

2 kommentarer:

  1. KLart han kan ha en röd vagn. ;) Vincent har en röd Brio Spin. :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina var dem; och killar kan visst ha rött:) hade en sådan vagn t Eric och dw är de bästa
    Då man är på stan och så:) kramen mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)