fredag 27 april 2012

BF i morgon

jaa, i morgon är det BF, och alltså tänkt att lillen ska komma ut till oss och den stora världen...Känningarna är som dom brukar och sammandragningarna likaså. Det trycker en aning neråt, men inget som inte går att handskas med. Jag går ju bättre än jag nånsin gjort. Fogarna är väl töjda till det yttersta nu, och bebis börjar vara fixerad nästan helt;) Sköönt.... idag har jag blivit bjuden på en supergod lunch av sis, lax å potatis med grönt till... å den där vitlöks cremebonjouren på laxen, åhhh så gott säger jag bara... å citron, mums! Aldrig har lax smakat så bra! Ny favorit.

Innan det så var vi iväg på S heden och shoppade upp den feta lönen :) hehe... nån ny tröja fick jag mig såhär på slutet, men det känns bra att det var av modeller som jag även kan nu efteråt också! Rosa såklart, finns det nån finare färg? kommer bli en favorit även i år, och jag blir inte leds!  Jag köpte mig även örhängen i rosa å silver, ett par rosa solbrillor, å lite nya fina kläder till Micke. Bebis fick sig en fin present av moster i form av en tröja med tryck.. så fräään.. tänkte fota den, men kom fram till att kameran är i bilen, så den orkar jag inte gå och hämta just nu..... istället ska jag börja göra mig i ordning och byta om för att åka hem till byn å fira lilla mammsen! ;) 

Trevlig helg ;)

Jag och min älskling på julafton 2011, jag är så glad att han finns!! <3

1 kommentar:

  1. Kul att du gilla maten :) klart moster måste köpa en sån där cool tröja :)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)