torsdag 19 april 2012

Onda förvärkar och sammandragningar

sitter här med världens sammandragningar och förvärkar... började med att jag skulle möblera om sängen i gästrummet å dammsuga, så fick jag plötsligt så himla ont i magen, det började sticka och göra ont först på ena sidan.. sen fick jag en jäkla sammandragning... å sen dess så har magen blivit hård hela tiden, och sammandragningarna kommer rätt tätt.. ibland får jag tom tungt att andas. Direkt jag går eller rör mig så får jag en sammandragning... och magen blir stenhård. Känns som att jag håller på att göra ner mig hela tiden också... min lösa mage, har nu förvandlats till att bli stenhård å trööög på ett annat sätt också.... :) Nej, nu ska jag försöka gå till brevlådan så ser vi hur det artar sig! :) lär ju märka om dom kommer mer regelbundet och gör mer ont!!  Hoppas han håller inne sig till i morrn kväll iaf... så mediumet kan komma hit...heheh :) självklart är du välkommen nu om du vill parvel lilla...  :) <3

1 kommentar:

  1. Åhh!! Han är nog påväg, inom en vecka tippar jag på ;)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)