fredag 27 april 2012

Fredag.

Idag är det regnigt och fredag, här sitter jag och dricker lite Pro viva blåbär och knaprar på en smörgås..
Jag mår bättre idag, inget illamående, endast halsbrännan som sitter kvar idag.. inte lika mycket sammandragningar i natt heller. Suck! Jag vill ju ha tillbaka det där onda igen, så det kan bli allvar nååån gång...även om jag säkert kommer att dö av smärta sen.. så just idag är jag lite otålig... vårat lillhjärta!
Vi vill ha dig här. Helst i helgen. Micke trodde inte han skulle behöva åka och jobba idag, men tji fick han.... han kommer säkert kunna jobba hela nästa vecka också..... hehehe...lillkrabaten våran! Jag räknar med att ringa Spec. Mvc på måndag då då....!

Nu har storebror åkt iväg på dagis, kändes lite i hjärtat idag då han var så trött och ville stanna hemma våran fina gosse! Det är alltid så tråkigt nu då han ska åka till sin mamma.... saknar honom SÅÅÅ mkt våran fina kille! <3 Han är så snäll också, aldrig nå mkt bus eller dumheter nuförtiden. Här en dag vid middagen så sa han att när bebis kommer, så måste bebis också komma med till mamma då han åker dit.. och på dagis skulle han också följa med honom... söten.. jag försökte förklara att bebis får stanna här då han åker till mamma, så får dom vara tillsammans sen då Liam är här... det är inte lätt det där att förstå! Mycket tankar i lillhuvudet. Dom kommer säkert sakna varandra jätte mycket då gossen är hos mamma. Huvva, de känns lite jobbigt.. hade han inte bara kunnat få vara här med oss hela tiden.. men thats life! det kommer nog gå bra det också! även om de kommer vara lite jobbigt ibland! Vi får se det positivt, då får vi kanske mer energi att göra ännu mer roliga saker med Liam då det är våra veckor... <3 Veckorna utan honom kommer ju säkert gå fortare nu också då vi har en liten bebis att ta hand om som tur är.. Annars blir det så himla tyst å tomt.

Om inte bebis säger annat så ska vi åka till Töre och fira våran kära mor ikväll.... väskorna står ju packade i bilen, bara utifallatt vi måste åka därifrån ;)

Alla är så söta mot mig nu på slutet.. tom grannens gamla åttioåriga pappa frågade mig igår.. har du nån att ringa om det skulle sätta igång? ;)) för du vet väl att det kan gå fort?? så söt man kan vara... självklart.. Micke jobbar ju i stan, å i Boden så han är hemma rätt fort om det skulle bli nåt! ;)

Fönstrena är prickiga av regndroppar.. och det öser ner ute, men det är bra, för då är all snö borta snart! Man kan ju tro att bebis väntar ut den gröna gräsmattan... smart kille de där......

Nej, om man skulle ta å lägga sig i den där sköna sängen en stund till. Här blir de ändå ingen nytta gjord....

Kramkram å ha en bra fredag alla!

<3

1 kommentar:

  1. Alltid bra tecken och tänka positivt och så att för varje dag man har ont o mer som kommer och går är de allt närmare o närmare förberdning inför den kommande dagen och inte långt alls bort så mitt vad de är när man har så ofta o ont så blir de till verkliga förlossningsvärkar o de är dags att föda och få sin lilla bebis ska du se ;).

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)