måndag 23 april 2012

Känns bättre

Det har idag känt riktigt ovanligt bra i mina fogar och bäcken... vi var och handlade på Kvantum, då älsklingen plötsligt säger... du går ju som vanligt ;) mmm, jag la som märke till det själv.. jag gick mycket fortare och rakare i ryggen än jag brukar. Skönt kändes det. Jag blev inte sådär trött i fogar, bäcken å ben ..istället ville jag gå mer å mer. Gud så skönt. Jag tror det har att göra med att bebis fixerat sig och på så sätt gett mer stabilitet i bäckenet! Nu i em har sötaste Jenny varit här å hälsat på... dom har varit borta ett bra tag nu, så det var kul å se henne!! :)

Just nu har jag en hel del sammandragningar så jag hoppas att dessa fortsätter så kanske vi får bebis imorgon... Jag gissade ju nämligen på den 24 e. Jag tycker 0424 rimmar såå bra ;) men vi får ju inte välja! :)

Nu ska jag fortsätta se på älskling du har blivit en tjockis... åh , träääääna snaaaaaaart!

1 kommentar:

  1. Ja 120424 ser inte alltför illa ut! ;) Hoppas bebben vill komma idag!! :D Kramisar!

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)