lördag 14 april 2012

Hmmm.....

älsklingen är ännu på sin utbildning å vi har blitt bjudna på middag å allt ;) jag tycker att han kan komma hem snart så han också får sig mat! ;) Idag har jag mått skumt... först har jag haft en hel del energi och fått saker gjorda, men sen blev jag extremt trött och sov en timme, nu mår jag så illa så jag tror jag ska spy vilken minut som helst... nr 2 har jag också fått göra ett x antal gånger idag... jag har ont framtill och i ryggslutet... svårt att veta om det är foglossning eller annat.. gissar på annat.. So we´ll see... man tänker ju som.. är det dags nu direkt man känner något annorlunda man inte känt förr...? å ser man på vem som rullar uppför uppfarten... my darling...hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)