torsdag 5 april 2012

Glad påsk

Ville bara titta in och önska er en GLAD PÅSK alla fina bloggläsare! :) <3


Idag kommer finaste mamma hit och hälsar på. Sen kanske lillgubben kommer ikväll också.. hoppas! Imorgon åker vi upp mot Ö-tå för att fira påsken där med hela Mickes familj. Hoppas på sol å fint väder så vi kan vara ute å grilla och mysa. Igår eftermiddag var jag och Micke på badhuset och hade lite romance, avkoppling, massage lugn å ro bara han å jag... Vi badade bubbel å vaaaarm ångbastu omvartannat. Gud så skönt det var, vi blev som nya båda två. Det var nåt vi verkligen behövde efter all renovering, fix, längtan å väntan. Jag har haft så himla mycket krav på mig själv och M nu innan bebis kommer, så det var skönt att bara få vara å ro om oss själva. <3 Nej, nu ska jag starta en tvättis å dammsuga litegranna innan mammsen kommer.. Kramkram! <3

2 kommentarer:

  1. Haha men gud jag menar inte att skrämma upp dig!
    Jag hade normalt socker under grav. en gång var det högt, men då hade jag druckit coca cola precis innan. :)
    Men jag åt mycket godis och just cola, så det är väl kanske lite därför som jag gick upp så mycket i vikt och att Vincent blev stor. Fast jag själv var också en stor bebis när jag föddes. :)
    Men han föddes den vanliga vägen och fort gick det. :)

    SvaraRadera
  2. En riktig Glad Påsk till er med å skönt att höra att ni fått njuta lite :-) Hoppas att ni får fortsätta njuta hela helgen. Kramar i massor <3 / Ingela

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)