måndag 9 april 2012

Vecka 38

Igår gick vi in i vecka 38, och jag kan som inte riktigt fatta det... snart är det slut med mina veckouppdateringar och vi har en liten bebis i våran famn. :) Åh, vad mysigt, även om jag säkert kommer att sakna magen, rörelserna och hickningarna ibland! :) Just nu är bebis jätte livlig i magen och mycket mer vaken än förut. När Micke gjorde fotbad å massage på mig i helgen så var bebis jätte vild och busade där inne, magen for fram och tillbaka och det såg ut som att en Alien åkte omkring där inne... :))






Idag vaknade jag av att bebis väckte mig vid halv 6 och sen kunde jag bara inte somna om, klarvaken som en tupp! :) Så här sitter jag medans grabbarna snooozar där uppe i sängen.
Jag är som täppt i näsan och mår lite illa.. Men frukost har jag och bebbe fått oss iallafall.. :) När jag kom hem igårkväll fick jag en massa energi till att städa å grejja, hoppas det håller i sig hela dagen även idag! :) Idag har vi planerat att vi ska iväg och fynda på Stadium om dom nu har öppet, sen ska vi åka å bada med gossen som vi lovat så länge... men jag håller mig ifrån vattnet, eftersom jag är lite känslig för kloret just nu :) Ha en bra dag alla... gud så skönt med en extra ledig dag med grabbarna!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)