fredag 13 april 2012

Otursdag

Ja idag är det ju fredag den 13 onde, och inte vet jag om jag haft så mycket otur.. peppar, peppar tar i trä (skrivbordet)... :) I fm kom sis å Karin från jobbet å överraskade mig å hälsa på.. där satt jag med håret i en knut i bara nattlinnet :) Men likabra gick de ändå, kul att dom kom förbi å surra en stund! :) Sen har jag fredagsstädat här hemma, och mer blir det i helgen.. då ska alla fönstren putsas och gardiner ska bytas. Mera vårfint ska de bli.. Å nyss kom vi hem efter att ha varit å storhandlat, det var nödvändigt att fylla på både kyl å frys, så nu kan vi äta gott hela helgen å bara mysa! ;) Imorgon har Micke utbildning med jobbet på Nordkalotten, så vi får väl se vad jag hittar på dåå :) Snart får vi ju besök i form av sis, kenny, mamma, eric, becca, å moster mimmi...kuligt ;)

Nej, om jag skulle gå ut en sväng nu å kolla posten... få lite luft å mera sol, så himla underbart väder idag... hjärtat är ute å springer nu..... FUSK, som jag längtar! Men SNART SNART kan jag också bege mig ut ....


Ha en bra fredag!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)