fredag 20 april 2012

sitter här....

med en hel drös sammandragningar/värkar.. dom kommer typ var fjärde minut nu, och har gjort det ett bra tag... Magen drar ihop sig som jag vet inte vad, det värker i ryggen å utåt ljumskarna å neråt muttan... kan inget annat än att ligga på rygg, direkt jag vänder mig på sidan så gör det så fruktansvärt ont i magen och jag får en sammandragning direkt.... tungt och andas också, måste andas igenom mig varenda "värk" om det nu är det de är... för de känns ju inte alls som förut ;) hoppas kan man ju alltid på att det är nåt på gång.... men han måste stanna inne i magen tills i morrn em iaf.... så vi hunnit ha hit våran ghostjagare... :) Jaa, jag gav helt enkelt upp att sova nu, eftersom det inte funkar att ligga ner på rygg, får se om det blir bättre och ger med sig efter ett tag.. en jäkla frossa fick jag också... skakade som en jag vet inte vad.. sammadragningar nu heeeela tiden.. slutar det inte snart, så ringer jag in till förlossningen och kollar med dom vad som säger.. för det gör ju ooooont! mår illa gör jag också... jaja... nu ska jag försöka göra nåt för att slappna av å kanske få det hela att stanna av... pust å stön.... tackåhejs... <3

1 kommentar:

  1. Naw mosters lill <3 a börjar vela komma ut,kämpa på syster . Kram s

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)