onsdag 25 april 2012

Grattis käraste mamma som fyller 44 år idag...   <3

Tänk vad solen kan göra för humöret.. idag har jag å Liam haft en jättemysig dag tillsammans, vi har bakat supergoda kladdkakemuffins, spelat legospel på Xboxet å varit ute och lekt och promenerat i solen. Sen åkte vi även en sväng och hälsade på i Stenudden och satt ute och mös i solen ännu mera. Nu känner jag mig jätte pigg och fräsch. Jag fick ett sånt ryck så jag började med tvätt och lite städ här ikväll....  Det gör mig faktiskt inget att bebis inte kommit ännu. Nu njuter jag bara av den sista tiden som gravid! :) Det är så mysigt att känna bebis hicka och röra sig där inne... dock gör det lite ont då han sparkar med sina fötter mot revbenen:)

Imorgon ska vi åka in till stan för att köpa lite vårnytt till Liam, han behöver bland annat nya stövlar... jag förstår inte hur han lyckas bli så blöt fast han galonisar å stövlar å hela faderutten! : ) men det är ju kul att hoppa i vattenpölar!! ;) 

Jaja, nu ska jag fortsätta se på 112. 

Kramkram 


Min fina mamma! Grattis!!! <3






2 kommentarer:

  1. Ja finaste och bästa mamma <3 /S

    SvaraRadera
  2. Tack snälla<3 ja ni verkar ha haft en bra dag; härligt!! Tror hon Eva gav er alla ny energi!! Kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)