tisdag 10 april 2012

Tråkväder

sicket tråkigt väder idag, jag som trodde att våren snart var här ;) nu är det riktigt aprilväder och den bara snöar å snöar... våran infart är heeelt vit igen, fullt med snööö, suck! Jag som sa till Liam igårkväll då vi kom hem.. snart är all snö borta, så kommer gräset fram.. jaa icket idag inte! ;) heheh....

Idag ska jag o pyret iväg till barnmorskan för ett besök ;) å jag får faktiskt med mig älsklingen också för en gångs skull... :) han var på första besöket, sen har det låtit som... vad ska jag dit å göra? hehe, karlar är ju som dom är ibland ;)

Nej nu ska jag dra på mig lite make up å fixa håret snart kommer hjärtat å hämtar mig, billös som jag är! ;)

Kramkramz <3

1 kommentar:

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)