torsdag 26 april 2012

På gång igen?? :)

Jaa, igårkväll då jag skulle lägga mig så började jag få sammandragningar rätt tätt igen, inte lika onda som förut, men dom kommer direkt jag rör mig, och även då jag ligger still i sängen... sen började jag må illa, fick ont i magen av att vårat lilla liv levde om som jag vet inte vad... jag måste spy.... sagt och gjort! Jag hann till toaletten i allafall..Inte blev det mycket sömn inatt inte, men Liam var så snäll som kom å snarkade bredvid mig fram till halv 9... sötaste killen!! :)  Sammandragningarna sitter i fortfarande, och jag mår ännu lite illa... Men vi ska ändå iväg å äta god thaimat och fixa lite vårgrejjer till gossen idag.. :) Nu hoppas jag bara att dessa sammandragningar blir till värkar igen!! Nåt är det ju som händer i allafall. Bara jag hinner hem och hämta alla bb grejjerna så är det ju bra, eller kanske man rentutav skulle packa in dem i bilen utifall att!! :) tur att moster Sandra ska med! 

Ha en bra dag alla fina! <3

3 kommentarer:

  1. Packa i fall att. man vet aldrig när den lille vill ut, det bestämmer han o det kan bli mitt under du äter thaimat. kramar. tänker på dig o jag hoppas allt går bra. <3 Åsa.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt för både sandra och dig! :)

    SvaraRadera
  3. Ja du kan vara trygg med syrran :p

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)