onsdag 4 april 2012

Jag är glad.

Åh, nu har vi varit och sett på vårt lilla hjärta igen.. så fin han är, vi fick se mkt mer idag ! Hans lilla hjärta slog så fint där, vi såg magen, han gäspade, hickade och rörde sig jätte mycket när läkaren skulle titta på honom. Han har varit vaken hela morgonen idag, jag tror han har känt på sig att det var nåt på gång.. :) Nu väger gossen ca 3 kg och beräknas väga 3.5 kg om han stannar till BF. Läkaren sa att dom brukar växa ca 200 gram per vecka från och med nu.:) Mitt hjärta smälte verkligen då jag fick se den lilla handen och det söta ansiktet där på skärmen... tårarna var inte långt bort! SÅ SÖT!




Våran fina gosse




 Lillen är trött å gäspar





Dagens Theresé


Nu kurrar magen å bebbe vill ha mat... dags för golunch, spaghetti å köttfärssås!

5 kommentarer:

  1. Naaw mosters lill höna :)) vill snoooosa beeebis snart!!Länge innan min lill gris ploppar ut juh :)/Syster

    SvaraRadera
  2. sv: tack :) Ja det förstår jag att du gör! Sista tiden gick segt tyckte jag, men tillslut kom hon ut :D

    SvaraRadera
  3. åh vad mysigt, så fina bilder :)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! :D När vi var på UL där i slutet så sa dom till oss att Vincent skulle väga runt 3800-4000 g vid födsel....men de hade ganska fel. :P Han vägde nästan 4,7 när han föddes :)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)