söndag 1 april 2012

Pappas födelsedag 31/3-2012







Igår var vi hem och firade världens bästa pappa som fyllde 45 år. Vi fick supergod mat och en underbar efterlängtad marängtårta!!Mums så gott med maräng, å grädden.... mmmmmuums, jag har varit helt tokig i grädde på sista tiden, det är ju så gott att jag nästan kan dricka den ren! ;) Så inget passade bättre än med mammas tårta. Jag gick och smygåt den sen under kvällen mee :)

Pappa fick fina presenter i form av en 12 årig whiskey och två biljetter till showen nu är det klippt som kommer till Kulturens hus i början av Maj. Den verkar vara riktigt bra, och pappa är nöjd.

Lillebror Eric passade även på att fota mig, Micke å magen igår, det var kul att få massa fina bilder på oss å magen. Smakprov ovan. Idag har jag och Micke tagit sovmorgon, vaknade kring 9, detta tack vare våran underbara rullgardin som håller solljuset borta så man kan sussa lite läängre :) 

Igår hade jag så fruktansvärt mycket sammandragningar/förvärkar så jag trodde nästan att bebis skulle kika ut. Men icket. Sammandragningarna verkar dock fortsätta idag. Jag vet att det är "normalt" att ha sammandragningar, men såhär mkt? ;) igår hade jag typ 40 st på några timmar... å en del kom rätt tätt.. Få se hur dan blir. Vi har iaf en del kul att pyssla med idag, men jag ska försöka ta det lugnt så kanske jag lyckas hålla dem borta!! 

Kramkram<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)