tisdag 3 april 2012

Helt sjukt

jag börjar bli leds, leds, leds å åter leds... i dag är en sån där "jag orkar ingenting" dag igen. Jag har vaknat ständigt hela natten, mått illa och varit hungrig om vartannat, låg å längtade efter gröt.. där ett tag tänkte jag stiga upp vid tre å koka gröt.... Hehe... men vid sju klev jag upp med hjärtat och åt min älskade gröt! Satt vaken en stund när han for, sen gick jag och la mig igen.

Vaknade vid tolv igen av att jag mådde pissilla, skakade som f*n å ville spy. Fort ner i köket. Kollade sockret. Nere på 3.nånting. Tröck i mig ett päron, ett glas mjölk å sen glufsade jag i mig lunch å såklart två kakbitar. Allt för att få upp sockret. Efter det har jag småplockat här hemma. Men jag har noll energi, fingrarna är som bollar, svullna å domnade.... likaså mina ben å fötter, vätska som f! Fogar, ben å rygg strejkar likaså. Allt känns PISS idag. Nu vill jag bara att bebis ska komma så man kommer sig i form igen, min kropp börjar vara leds å slut nuuuu....... Jaa, jag klagar.. men det här är MIN blogg å den är till för MIG! Nu ska jag försöka plocka undan den där disken å kanske måla litegranna...!!! Sen MÅSTE jag SOVA! tro mig. jag är så TRÖTT!

Jag hade nog behövt kolla mitt järnvärde igen skulle jag tro, men enligt min bm så kan det inte bli sämre eftersom det varit så bra hela graviditeten, så jag får väll lita på henne. Hon har ju semester nu, och mitt besök blev framskjutet typ en vecka... hmmm.....

Imorgon ska vi i allafall få se våran lilla prins på UL igen, och ingen längtar mer än jag! Gud så bra! Hoppas dom säger att han vill ut på en gång! Då skulle jag vara nöjd! <3 Hoppas han har vuxit bra å är i bra size så han inte blivit alltför stor våran lilla gosse..... Nee, tackåhejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)