tisdag 13 mars 2012

Aavviiiis..

ååh... nog kändes det att lämna av la familia på Luleå Airport idag!! dom fuskisarna ska få lyfta mot Thailand... å Phuket!! åååh, underbara Thailand! snacka om att man längtar dit, nog ska vi åka förr eller senare med bebis, hoppas det inte dröjer alltför länge. Nu kommer jag ju få vara orolig i hela två veckor då dom är borta, nu börjar jag förstå hur mamma känt det då vi åkt! :) men det kommer nog gå bra ;)

Vi tog en lunch på MAX, men där satt jag med min nyttiga kycklingsallad medans alla andra åt skrovmål!! jag lyckades dock sno åt mig ngn pommes å en tugga hamburgare av älsklingen å mamma! ;) goooottt var det! shiit, nu har jag kommit på nåt som ska ner i bb väskan..... som jag är så sugen på hela tiden.. TOFFEFEEE..... mums! började prata om att vi hade med det i thai, å den smälte så gott i värmen... mums, den är så god! de senaste dagarna har jag faktiskt saknat godis å choklad...framförallt chokladbollar å kladdkaka!!! MUUUUMS! :) jag tror jag ska snöra ihop lite chokladbollar nu till älsklingen å Liam kommer hem.. undra om d funkar med fruktsocker i dom, borde det ju göra!! ;) ska göra en variant som jag också kan äta..... :) en kladdiskaka hade inte heller suttit helt feeeel..... ska se om jag hittar en nyttig variant av den med!

Kraamz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)