fredag 23 mars 2012

Shopping..

Idag var jag å Micke å shoppade litegranna på storheden ;) Vi var bland annat in på det nyöppnade Clas ohlsson, har som inte tagit oss dit förrän nu och guuud så mkt fint dom hade där... jag blev ju helt kär i en massa grejjer, betydligt mer hade fått följa med hem om jag bara haft liiite större börs!

Det vi köpte var en vit snygg radio till köket, nya krukor o ny fönsterlampa till sovrummet, penslar, garagelampor, led lampor mm.. Dom hade ju så mkt fint till trädgården där som säkert kommer hitta hit hem längre fram i vår... Vi var också förbi en sväng på blomsterlandet och fick med oss lite nya blommor. Man blir som sugen på att göra vårfint och fräscht här hemma nu då solen lyser hela dagarna!! Guud så skönt.

Imorgon ska jag och M på parvattengympa inför förlossningen... jag är glad och förväntansfull, medans någon annan säger...:
-Vad ska jag dit å göra, stå där och hoppa i vattnet?? ;) hehe, det blir nog bra i af. Barnmorskan som håller i det är skitduktig och man lär sig en hel del av henne, så nåt finns det säkert som även Micke kan dra nytta av inför bebbes ankomst! Jag fotar bilder i morgon på de nya sakerna som fått flytta hit hem:)

Å förresten.. när vi var och hämtade Liam från dagis så sa hans fröken som inte sett mig på ett tag:
- Men herregud, nåå har du blivit stor nu... nog måste det vara dags snart... hon tyckte även att magen sjunkit mycket:) Så vi får väl se hur länge prinsen vill stanna där inne. Alla som ser min mage tror ju att jag ska föda vilken dag som helst :) Jag tror att han kommer den 23 april :) Vad tror ni?!

Nu ska jag se vem som vinner The voice, jag håller iaf på Micke Mojo :) Kraaam å godnatt.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)