söndag 4 mars 2012

Härliga söndag

idag har varit en bra dag.. vaknade rätt tidigt av solen som sken in genom fönstret, så då kunde jag inte sova mer.. ;) sen klev jag upp, åt en god frukost, tittade lite på vasaloppet å sen började vi jobba lite däruppe... efter ett tag så kom syster å K förbi å kikade vad vi pysslar med där uppe.. vi drack lite kaffe, åt lite god mörk choklad å surrade en massa... :) sen började klockan närma sig tolv å vi blidde som hungriga.. :) då satte jag igång å steka lite lövbiffar å pommes m gott tillbehör :) de satt fint.... sen lite senare begav jag å Sandra oss på storheden, fick mig lite nya trosor å smink... välbehövligt! :)

När vi kom tillbaka till Stenudden så grillade vi lite finsk makkara å parisare, så mumsigt var det! sen har vi pysslat ännu mer i sovrummet ni ikväll... å jag har tagit mig ett långt härligt bad, rakat mig, målat naglarna osv... det är så skönt att pyssla om sig sj å få egentid. Nu sitter jag och kikar på det okända.. när älsklingen kommer in ska jag be honom fota magen litegranna... Johan kom just förbi å hälsade på....

Jaja, skriver kanske mer lite senare... kraaam/ T.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)