onsdag 21 mars 2012

Nytt till lillprinsen


Jag var in på storheden en sväng på Kappahl, och hittade dessa fina kläder till lillprinsen, gud så mycket fint dom har fått.. man skulle ju kunna handla hur mycket som helst. Men man vill ju först se hur stor gossen är så får man köpa mera vårfint sen till honom! Dessa plagg ska också ner i bb-väskan :) Jag tycker plaggen i marinblått var så tuffa å coola:) Jamisen kommer han nog sova gott i :) det är sååå fint med turkost å grönt.... Sist men inte minst kommer en bild på dagens hårda, onda mage... Sammandragningar och värk i rygg är vad jag har haft hela dan! Speciellt nu då jag varit ute å shoppat lite. Jag var även förbi en sväng på rusta och köpte en ny rullgardin till sovrummet, så den ska vi hänga upp ikväll:) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)