söndag 4 mars 2012

keep on moooving...

shiit, vad trött jag är nu... vi håller ju fortfarande på att renovera där uppe för fullt, det blir på helgerna vi får fixa allt då vi inte hinner på veckorna. Man har ju annat att göra också, men i morgon ska vi verkligen försöka få klart det mesta, iaf så vi kan flytta in dit igen! Det blir jätte fint och vi har ju så kul och lär oss mycket samtidigt som vi renoverar. Jag och Micke är då verkligen ett bra team, vi behöver knappt prata med varandra då vi fixar å donar... ;) å fortare går det för varje grej man gör! ;) Så det känns skönt det....

i em var vi och åt tacodinner hos sis å hennes fina k, plus att vi hade med oss en god cheesecake till efterrätt.. det var mkt mumma det. Jag hade även med mig en blomma till systeryster eftersom hon är sjuk stackarn, så hoppas att vi inte blir smittade nu.. det var som länge sen vi setts, så vi fick ju lite abstinens att umgås me dom och var tvugna att fara dit! :) Sötnötterna.

nee det känns faktiskt som att jag håller på att somna här sittandes, mina ögon faller igen hela tiden, så nu ska jag borsta mina tänder å krypa till kojs med min fina älskling. Han är bara bäst.

hoppas ni har en fin helg där ute också alla bloggläsare, och jag måste säga att jag faktiskt är lite nyfiken på vilka ni är.. kan ni inte skriva en kommentar och berätta? ;) nu har jag fixat (tror jag) så att man kan kommentera även anonymt å inte behöver va inloggad elle såå.. jajja... vi höres i morgon. Natti natti. <3 /En trött T.

1 kommentar:

  1. Hej! Bra att ni börjar vara klar med sovrummet:)) jamen klart, de som kikar in på din blogg, kan lämna ett litet spår av sig:)) kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)