måndag 5 mars 2012

Magen v. 33



Här är magen i vecka 33. Som jag nämnt tidigare så har den börjat sjunka och bristningarna nertill har därmed börjat dyka upp, men det är väl naturligt... Jag hoppas att dom bleknar sen i allafall, det ska ju synas att man fött fram ett litet liv så för mig spelar det faktiskt ingen större roll. Hur har ni som fått barn haft det med bristningar?

Jag är som lite kär i magen och kommer att sakna den sen då den försvinner!! :) Därför ska jag försöka fota lite fler bilder nu framöver, det är ju som kul att kunna sätta in bilder i lillens graviditetsalbum som han kan titta på då han blir större. Vi ska också gjuta en gipsmage som vi kan hänga upp på väggen sen och ha kvar som minne! :)

Lillknodden, vet du hur mycket jag längtar efter dig? nu börjar dagarna gå långsammare... men på onsdag får vi se dig igen! Åh... vårat lillhjärta <3  ! Jag blir nästan lite tårögd nu.. snart är du ju här!

Nu ska jag göra mig klar för dagens äventyr!

Kram/ T. <3

2 kommentarer:

  1. Nu ser man faktiskt att magen har sjunkit:)) han får inte komma förrän efter den 28 mars, det har mormor tagit ett snack m han om:)) kram mamma

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :)
    Jag hade tur och fick inga bristningar även fast jag var stor som ett hus haha. :)
    Men det var också lite av min mardröm....nu låter jag ju hemsk haha, men jag ville verkligen inte få bristningar.
    Men dom brukar väl blekna efter ett tag.

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)