söndag 25 mars 2012

Liams val

igår bestämde Liam sig för att vi skulle ut och grilla och åka skoter idag.... och så blev det! :) Självklart måste gossen få bestämma vad vi ska göra någon gång. Det känns som att man vill ge honom lite extra tid nu innan bebis kommer. Men han är ganska envis och tjurig stundtals nu, han är nog nervös och pirrig. Han säger hela tiden... min pappa! då säger jag.. Ja- å bebis pappa också. Man vill som att han ska vara så förberedd det går på att snart få en liten i sitt liv. Men självklart kommer vi ge honom tid också, jag tror det är viktigt att han sen också får ha "sin pappa" för sig själv även fast vi har bebis. Han pratar ofta om hur bebis är, är rädd om min mage, pussar den, inte äta socker... osv.. Han är så söt, men självklart måste man få vara tjurig och oroa sig ibland. Jag tror han kommer bli en bra storebror! :) < 3 Han säger att han ska hålla bebis, mata och lyfta den.. blöja vette tusan om han var så sugen på att byta... heheh :)

Vi har nyss kommit in från skoterturen, det var skönt med friskluft och sitta där å bara koppla av vid elden.. Vi stannade vid en söt liten lada, mitt på en äng och grillade, det var jättemysigt trots blåsten. Nu är jag så trött så jag håller på att somna sittandes. Jag tjuvade en liten godis av Liam från hans lördagspåse... borde jag inte ha gjort..... suck..mitt socker skyhögt direkt, så känsligt såååå! Nej, nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort så jag inte somnar här.. Liam har gått till Jenny å Micke är i garaget å lackar bilen!! Hoppas ni har en bra söndag alla "hemliga" där ute!

Tackåhejs.


Världens sötaste och tjurigaste storebror <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)