fredag 9 mars 2012

Fredagsmys



Resultatet av gårdagens klippning och färgning, jag var ju i Övertorneå och klippte mig på Nord, och jag måste säga det... vilken lyxbehandling! Jag satt där i tre timmar, dom klippte, färgade, slingade, färgade ögonbrynen, masserade osv.... för endast 350 kr!! Jag fick en lagom chock då jag skulle betala! Jag var verkligen värd den behandlingen nu då jag snart ska till å föda barn tyckte dom!! :) SÅ söta tjejer alltså. Vi hade en riktigt rolig stund där, skrattade å surrade massor... kul me så härliga människor! Jag var också å hälsade på svärmor å svärfar, där jag fick en massa gooo mat.... Blev sent kom hem typ 21.30, och åkte 6.20 :) Låång men rolig dag!  Och sist men inte minst jag är GRYMT nöjd med färgen å frisyren, det ser såå naturligt ut! Jag älskar mitt tjocka hår!!


En halvt sjuk liten gosse, som hostar å har börjat få lite ögoninflammation... :/

Här hemma fredagsmyser jag & Liam, vi har varit och handlat massa gott hit hem till ikväll.. Liam ville ha en godispåse, ostbågar och popcorn, så det fick det bli.. åsså lite god coca cola å festis till. Men det blir grabbarnas gotta det. Själv får jag äta en massa god frukt. Vi ska laga gomiddag ikväll i form av helstekt fläskfile, gräddädelostsås, klyftisar å en gosallad. :) Sen mysa på framför the voice. Nu ska jag och gossen ta å städa hans rum å hänga upp nya gardiner! :) Sen sovrumsfix.
Kramar från mig å Liam

2 kommentarer:

  1. Klippte mig alltid förut på nord, tycker de är skitbra o de är inte ens färdigutbildade! :) de är värt att köra dit. Åh så mysigt ni har det, trevlig helg på er! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Du blev jättefin i håret! Hoppas Liam tillfrisknar fort! Kram mamma

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)