lördag 17 mars 2012

Bild uppdatering









Sorry för min dåliga uppdatering de senaste dagarna.. jag har som haft fullt upp och annat att göra och helt enkelt inte prioriterat bloggen. Igår firade vi Danne me gomiddag, grabbarna bastade och drack lite öl... medans vi damer tog det lugnt hemma framför The voice :) I morse väcktes jag av ett samtal från Thailand och Koh Mook, dom sa att man nog inte kan komma närmare paradiset än så ; ) och det tror jag verkligen, det är ju helt underbara öar där... det är öarna som är the real Thailand, så är det bara!! :) <3

När det gäller magen så tror jag ibland att bebis verkligen är på gång, jag har sånna enorma sammandragningar och förvärkar, jag får tungt att andas, och det värker nå jäkulskt. Men jag hoppas att lillprinsen stannar kvar där inne nån vecka till iaf! Just nu har jag också en del sammandragningar och han hickar för fullt våran sötlök. Var å tog ett pissprov igår som visade att jag fått tillbaka uvin en tredje gång... suck... tur d finns penicillin som inte hjälper mot gbs nu verkar det som! Jag får se hur jag gör med mammagympan till veckan, om det är bassängvattnet som jag inte riktigt tål. Magen sjunker ännu mer, så snart borde ju lillen ha fixerat sig. Molnen har försvunnit och solen har tittat fram, underbara Lördag fast jag är så trött, jag känner mig tråkig och osocial som knappt orkar mig hålla vaken på dagarna..... thats it, jag är ju faktiskt höggravid, så då äre väll tillåtet! ;) Snart kommer Doris å Kalle hit igen en sväng, fixa litegranna i sovrummet ska vi göra.. men nu bär det av till Stenudden för att hämta våran lilla bebis Affe, det är som tomt här hemma nu då både Alfons och Liam inte e hemma....

på tal om namn.... ja skulle bli glad om vi fick några bra namnförslag på vad våran prins kan heta? ;) helst ett lite gammaldags ovanligt namn som passar hyffsat till Liam ;)) de namn vi har gillat, tycks inte om nå mer... ;) Det hade varit kul att ha några namn att välja mellan så man kan se om det passar då prinsen kommer ut.... även om Micke säger att.... vi ser va han heter då han kommer... men, det är ju kul att fundera iaf!! ;)  Så KOM MED FÖRSLAG NU ;)))

Ha en trevlig Lördag allihopa! 

Kram/ T.

1 kommentar:

  1. John är fint tycker jag... så hette ju Farfar också.. Emil är ju också fint. Annars så har du ju en bra sida http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/ o där finns det massa förslag! :D Lycka till med att hitta ert namn! Ps är det bekräftat att ni väntar en liten gosse nu? :D

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)