tisdag 27 mars 2012

våffeldag

idag har vi haft våran "våffeldag" här hemma... blidde sugen på våfflor m en massa grääädddde då vi var å handlade på willys.. så de fick jag min karl att göra till middag då vi kom hem. Han har ju som sagt nämligen en sambo som är trött å har ont överallt.. såå då sa jag: idag.... får du... göra middag! förvånad blev han.. hehe, alltid jag som lagar mat nuförtiden då jag är hemma ju.. men skönt var det för mina ben att slippa stå där vid bänken och kocka.

På kvällskvisten skulle vi åka å bada, eller Liam o Micke skulle det, eftersom jag är lite känslig för UVI då jag badar.. men icket, när vi kom dit så var det vuxensim. Med en besviken liten Liam åkte vi iväg och hälsade på hertsöfolket, och har nyss kommit hem. Mina ögon dom glöder, och jag är jätte trötter, benet värker så förbannat å sammandragningarna kommer titt som tätt. Jag har även börjat få så mycket värk nertill i ryggen/svanken, jag antar att det är förvärkarna som spökar.. känns så iaf. Plus att bebis numera trycker på mina revben, lungor och andra organ.. det gör ONT! jag måste sträcka på mig titt som tätt för att trycket ska lätta litegranna!

Imorgon ska vi bli bjudna på middag hos systeryster. så snällt. passar verkligen nu dom här dagarna då jag inte orkar mkt. USCHA, vad jag känner mig trååkig som bara gnäller, men det skiter jag i... det är som skönt att skriva av sig här, och säkert kul att gå tillbaka sen och läsa hur man kände å mådde, det är ju som därför jag har bloggen.

Förresten.. det var någon anonym som frågade om BIO OILEN, och den är köpt på Apoteket!
Jaja, nu ska jag faktiskt ta å tvätta bort den lilla make jag har och krypa ner i sängen..... skönt att sova, dom timmarna jag inte ständigt ligger å vrider å vänder mig eller går upp å pissar.. heheheheh.... jaa thats it.. jaja.. Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)