onsdag 28 mars 2012

Vilket härligt väder



Idag vaknade jag klockan åtta av en söt liten Liam som tyckte det var dags att stiga upp... han var pigg å glad eftersom han fått sovmorgon, och likaså jag, hans söta leende och bus smittar ju av sig:)
På förmiddagen har vi haft spadag här hemma jag å gossen. Jag har klippt honom, så nu är han som ny.. sen har vi badat och smort in oss osv..  :) Efter vi haft lunch med Micke gick vi ut och invigde Liams cykel för första gången i år, å det är tidigt att ta fram cykeln redan i mars :) hoppas de håller i sig...
Vi har varit ute i två timmar och bara njutit av det härliga vädret. Jag har fixat lite påskris me fjädrar till bron, efter många om å men, å plumsande i snön...

Guh så skönt med lite sol & värme.. inga långkallingar å tunna byxor, det var inte ens kallt :)) Nu sitter jag bara å väntar på att klockan ska bli fem så vi får åka till sis på middag, sen ska vi å möta upp mor, far, lillebror å compani på Kallax, nu kommer dom ÄNTLIGEN hem från Thailand! :) Då kan man sova gott om nätterna igen.... TACKÅHEJS.

1 kommentar:

  1. sv: Dom är köpta på en butik som heter Brisak, som ligger här där vi bor, tror inte den finns i någon annan stad. Dock har dom samma inköpsställen som ex ullared osv. Så jag skulle tippa att dom finns på såna typer av butiker :)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)