tisdag 20 mars 2012

Trött å åter trött.....

jag känner mig helt orkeslös och trött... har noll energi att göra nåt idag... SUCK, jag som vill och behöver få en massa saker gjorda.. men jag orkar helt enkelt inte. Direkt jag rör mig så blir magen hård som en boll å jag får tungt att andas, så jag antar att det är vila som gäller.... nu måste jag iaf försöka få mig lite lunch, snöra igång en tvätt å sen vila!!! Längtar efter bebis, men det är nog bäst att han stannar där nån vecka till så han blir färdigbakt.. har som ingen lust att spendera veckor på sjukhus :) Bjuder på en gammal bild på mig i brist på annat.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)