onsdag 7 mars 2012

Lilltrollet




Här är två bilder på en osamarbetsvillig liten bebis i min mage:) Men sötast är han i allafall, jag tycker jag ser en del drag av pappa:) Spännande... <3 Han låg nämligen med ansiktet vänt in mot min rygg så vi fick inte till några bra bilder på honom... men sötnöten viftade med handen i ansiktet! :) Det är så kul att få se då han rör sig där inne.. Ultraljudet gick annars bra han väger ca 2120 gram, vilket är ca 7 % över snittet, och hon sa att man brukar "acceptera" en vikt mellan 7-22 % större! :) Så de var ju bara finfint. Men hans uppskattade strl verkar alltså vara helt normal :) och kurvan för magen ser ju nu bättre ut än förut, så det känns skönt. Efter ultraljudet så gick vi en sväng på apoteket och köpte lite nyttogrejjer till bebis, sen fick vi oss en god lunch å en massa gooosallad! :) Mums. Det var så kul att syster ville följa med och kika på trollet. Nej, nu ska jag ta fram symaskinen och sy en gardin till elskåpet där uppe, sen ska det sys lite vimplar å gardiner till toaletten. Bilder kommer.

Kramar från en stolt T.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte kunnat sluta se på bilden du skickade, hoppas tiden går fort nu; längtar massor jue:))) kram mamma

    SvaraRadera
  2. Vad kul att Mio äntligen får sig en kusin!! :)

    SvaraRadera

Vad kul att du lämnar en kommentar! :)

Kommentera genom att klicka anonym om du inte är inloggad! Nu slipper du verifiera dig! Enkelt! :)